Promocje i obniżki cen w marketach

Promocja czy obniżka cen art. spożywczych kojarzy się z korzyścią dla konsumenckiego portfela. Czy skorzystają na tym osoby starsze i samotne? Mam co do tego spore wątpliwości. Przecież " pojedynczy" czlowiek nie kupi 5+5 kg cukru ani 3+3 masła, ani 1+1 jakiegoś mięsiwa. Musi kupić po tzw. normalnej cenie i tylko tyle, by spożyć to w krótkim czasie. Wirm, bo do tej grupy osób nakeżę. A więc ten ukłon w stronę słabszego i z mniej zasobnym portfelem klienta jest tylko pozorny. Naprawdę skorzystają tylko duże rodziny. Ktoś powie , że dobre i to. Lecz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Czyż nie?

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.